All this time I was finding myself, I didn't know I was lost
Publicerat den

Så fint så fint. Lite bilder som sammanfattar mina första sommarlovsveckor. En semester till Kreta med vita stränder, fina stenhus och vakert röda blommor överallt. En midsommar på favorit stället med fint folk och en fin krans som luktade rosor och fick hela min kropp att pirra av sommarkänslor. Och sedan bilder från obligatoriska sommarnätter då man dansar fult och det aldrig blir riktigt mörkt och kroppen glömmer bort att man egentligen ska sova. Och medans jag förbannar mig själv varenda dag för att jag inte köpte festival biljetter i år heller tröstar jag mig med att jag ska få se The Scprit på torsdag och att jag och mina bästa vänner i höst även ska få se Imagine Dragons! 
 
Mitt hjärta är på bristgränsen och endast ett få antal personer i min närhet förstår min smärta. Jag är inne på fjärde veckan utan kamera och det börjar bli olidligt. Överallt jag går ser jag vad som skulle kunna bli fina bilder och jag inspireras av allt. Tiden jag väntat på under hela den långa och mörka vintern är äntligen här och jag känner att jag inte får ut allt jag kan och vill av sommaren. Tomheten håller mig vaken om nätterna och rastlös på dagarna och jag kan inte ta tag i någonting, jag bara staplar högar av saker som måste göras på varandra. Vet att en kamera är materiellt, men min kamera var verkligen mitt liv, en livsstil, min livsstil. Funderar på att köpa några engångskameror bara för att. Man kan få lite charmiga bilder av de också. Värt att prova på i alla fall. Har haft en riktigt bra sommar hittils även fast jag varit utan kameran, så jag ska väl inte klaga egentligen haha.
 
 
Avicii – Wake Me Up - Radio Edit
- julia
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?