3 Juni
Publicerat den

 
Heeej bloggen och alla där ute som läser det jag skriver. Dålig uppdatering igen men som sagt har jag varit i Köpenhamn på klassresa. Hade det verkligen toppen där! Tyvärr så gick min kamera sönder helt plötsligt när vi var där nere så har inte kunnat lägga över bilderna jag hann ta på datan och därför kommer det inte komma upp några bilder på ett tag. Pjussar lite på mig själv i stället, trött tjej som nyss kom hem från 9ans bal med skolan! (Fick låna en kamera av en vän så har lite bilder fårn balen som jag kan visa senare.) Kvällen spenderades ute på Sundbyholmsslott med trerättersmiddag, shower av lärare och elever och till råga på allt så vann jag och min vän André Prom King and Queen! Helt sjukt kul! En kväll jag sent kommer glömma. I morgon ska jag upp tidigt för att städa skåp och klassrum och på onsdag är det äntligen avslutning!! Vi får väl se när jag hör av mig igen den här gången. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?