Sommar sommar sommar
Publicerat den

Har varit lite off den senaste tiden, både datorn och kameran har krånglat men nu fungerar allt som det ska (peppar pepparn haha) Men. The Script var så bra så jag kan inte ens beskriva det. Stod och grät och gungade där i publiken och det var så mäktigt. Grät några dagar efteråt också haha. Det var helt sjukt hur bra kontakt de hade med publiken, och det här är inte bara något man säger eller inbillar sig, men jag och Clara fick seriöst ögonkontakt med Danny (sångaren) under några sekunder. Dör. 
 
 
Sen har jag spenderat dagar i sommarstugan och kopplat vid stränder och träffat fint folk både på dagar och kvällar.
 
 
 
Ätit mycket god mat och cyklat mitt i natten har jag också gjort.
 
Idag väntar en photoshoot med the one and only André! Ska bli jätteroligt även om vädret kanske inte är på våran sida. Tur att det går att manipulera bilder att bli som man vill i alla fall haha. Ska strax börja göra mig i ordning så jag slipper stressa som en galning som det alltid brukar sluta med, är nämligen vädligt seg på morgonen. Ha en bra söndag och ett stort LYCKA TILL till alla lag som åker ner till Göteborg idag för att spela världens roligaste cup, Gothia. Speciellt lycka till till mitt lag!! Ni är bäst tjejer. 
 
- julia
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?