Torsdag
Publicerat den

 
Sitter och värmer mig med goulash soppa. Ska snart börja packa och göra klart matteläxan. I morgon bär det av norr ut till farfar och Sunne! Har inte varit där på jättelänge så ska bli kul att mysa i stugan och få lite skidåkning i benen. Hade förövrigt två prov idag och det gick väl sådär. Tänkte ta med mig plugg upp under helgen eftersom jag endå kommer ha begränsat internet och inte kunna göra så mycket annat haha. Farfar har hittat sin gamla kamera som han fick när han konfirmerade sig när han var 15 år. Jag ska få den och fatta vad häftigt!! Längtar så jag dör. Har också fyndat en nya väska till min dator. Kameran förljer såklart med upp så kommer förhoppningsvis hinna fota mycket! Ha så det bra tills vi hörs igen!

- julia
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?