2012 i ord och bilder - del 4
Publicerat den

Årets absoluta höjdpunkt måste jag säga var Swedish House Mafias konsert i Friends Arena! Så jäkla magisk känsla man hade hela den kvällen.
 
 
 
Julen började närma sig och pynt sattes upp lite överallt. 
 
Och sedan åkte jag till underbara Thailand!
 
 
 
 
Sen kom Julen...
 
 
 
...och jullovet
 
 
 
 
 
 
Och innan man visste ordet av så vart det nyår.
 
 
 
 

 
Tack alla fina fina vänner både gamla och nya som gjort det gångna året till något bra trots alla motgångar. Vet inte vart jag skulle varit utan er. Nu ser vi till att 2013 blir ännu bättre! (Alla födelsedagar jag inte skrivit om är på grund av att jag inte har några bilder från det, inte att jag glömt det så ni vet.) 
 
- julia



Fanny

Tack för en jättebra nyårsafton! Och hoppas vi hinner ses mer år 2013. puss fina du!

Svar: Ja, tack själv! Klart ska vi få till det underbara du, puss!
Julia. Jonsson



URL: http://fannykamark.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?