2012 i ord och bilder - del 2
Publicerat den

Jag och ellen åkte och plockade jordgubbar. 
 
Jag köpte nya fotbollsskor!
 
Jag åkte till Göteborg igen för att spela Gothia för andra året i rad med världens finaste lag. 
 
 
 
 
 
 
Åkte på båtturer med förlite batteri i motorn, grillade på klippor i vattnet, plockade blommor och bär åt en sjuk vän, träffade fina vänner och åt massa gott och målade för att tjäna pengar.
 
 
 
 
 
Gick på Åfesten och träffade massa folk och dansade och drömde mig bort till bra musik.
 
 
 
 
Sommaren gick mot sitt slut och vi hade höstfest på landet. 
 
 
Hade träningsläger i två dagar med F-17 och fina fotbollstjejer.
 
Hade picknick med fina Elin och var tvungen att cykla över en mil i spöregn.
 
 
 
Åkte ännu en gång till Göteborg för att ha släktträff.
 
 
 
 
Sommarlovet tog slut och jag började 9an (!!) Hittade på massa skoj under hösten. Fikade i massor, spelade och tittade på fotboll, åkte till Stockholm, började träna på friskis och svettis och tog tag i mitt fotande på riktigt och fick upp inspirationen och glädjen i det igen.
 
 

 
 
 
Sen var det dags för skolfoto
 
Och när det blev höstlov tog jag tåget upp till Gävle och hade några grymma dagar där!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?