Världens bästa tjejer
Publicerat den

 
Spelade som sagt hokey igår med fotbollslaget och samarbetslaget Triangeln. Det var verkligen svinroligt haha! Idag hade jag styrke träning, kallad Crossfit, dirket efter skolan och det var ett roligt men tufft pass. Kommer ha en rejäl träningsvärk i morgon men det är egentligen bara skönt. På onsdag har jag första Nationella provet som är i Svenska och är lite nervös haha. Men det kanske man ska vara för att det ska gå bra. Och på fredag kommer min kära Ellen hit från Gävle för att hälsa på! Längtar så jag döör. Du är bäst min vän. Har föresten valt till Gymnasie nu, inte bekräftat ansökan men är på god väg. 
 
(Bjuder på en riktig sportkänsla låt och drömmer mig bort till gamla sommarminnen)
Game On – För alla oss (Radio Edit)
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?