Nationella prov!
Publicerat den

I morgon är det dax för första nationella provet för oss nior. Det är läsförståelse i svenska och jag är faktiskt inte alls nervös. Känns som det kommer gå bra och att jag är väl förbered. Tack vare min svenska lärare som jag tycker bra om. Provet håller på i 3 timmar och 20 minuter och efter det får vi sluta för dagen. Då ska jag ner på stan med tjejerna och köpa lite födelsedagspresenter och sedan ska jag fika med Hanna Tyden och ge henne hennes födelsedagspresent haha. Mycket födelsedagar (mest försenade hehe), men tycker det är kul att köpa saker till andra. Till alla er som också ska skriva nationella i morgon önskar jag er lycka till och till er andra ha en skön dag i morgon utan prov och annat som kan stressa upp en!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?