mitt i snökaoset står jag i skinnjacka
Publicerat den

 
Okej, glöm att jag skrev förut om att snön höll på att försvinna för nu har det snöat konstant i tre dagar här hos mig och snöflingorna är stora som golfbollar! Så nu får vi väl räkna med att den ligger kvar ett tag till. Igår hade vi vårat första nationella prov. Det var svenska läsförstelse och det gick mycket bra faktiskt. Lite maffigt när man tänker på att alla nior i hela sverige sitter exakt samtidigt och skriver exakt samma prov. I morgon är det dax för delprov 2 i svenska och det är skrivuppsatsen. Lite nervös inför det så ska snart sätta mig och plugga olika texttyper. I morgon kommer min kompis Ellen från Gävle och ska vara här över helgen, ska bli så sjukt roligt!! Ha det bra allesammans och lycka till ni som ska göra nationella proven.
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?