Blickar framåt
Publicerat den

 
Var på spelarmöte angående fotbollen för snart två veckor sedan. Allt är lite halv-nytt nu och det är bestämt att det inte blir något sammarbete mellan Triangeln och United nästa säsong. Det innebär att jag numera bara tillhör Triangelns IK och inte spelar i två lag som jag gjort denna säsong. Jag har antagligen tränat min sista träning på Årby IP och kanske till och med spelat min sista match med Eskilstuna United. Någonsin. Tar med mig så många fina år och minnen från tiden med det laget. Bland det bästa som jag varit med om faktiskt. Serievinster i allt vi ställt upp i säsong efter säsong, cup vinster och förluster, uttagningar till Sörmlandslag och Mästarcuper. Alla som varit en del i det laget betyder så himla mycket och samtidigt som det känns grymt att börja om i ett nytt lag med större utmaningar och härliga människor känns det även väldigt sorligt att våra år är över. Men sånt är livet, alla växer upp och nu har även vi gjort det. Tack så jävla mycket för allt tjejer! <3
 
Och för en sista gång, "ingen kickar fotboll som oss, united, jag sa united"
 
- julia
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?