Thailand
Publicerat den

 
 
 
 
 
Kom hem från Thailand igår kväll som sagt. Hemresan tog hela 12 timmar så det var lite segt. Resan var i alla fall jättemysig och jag vill mer än gärna åka tillbaka dit! Jag och Thilda flög fallskärm vilket var jättehäftigt, vi tog massage, fisk-spa för fötterna och shoppade. Hotellet vi bodde på var jättefint och stranden lika så. Har massor med bilder att visa men tänkte att vi tar lite i taget så det här ovanför får duga så länge.
 
Har firat jul nu i eftermiddag/kväll med mormor och morfar och min morbror. Ska träffa dom i morgon också plus lite andra människor och på onsdag ska jag hem till faster och fira med henne, papap, farmor, kusinerna och kusinbarn. Nu är jag grymt jättetrött och ska ta och sova. Natti natti
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?