Paradise? Paradise can go fuck itself
Publicerat den

 
Förlåt för dåligt uppdatering! Har varken haft tid eller ork till att blogga och hade laddat till att lägga upp massor med inlägg nu ikväll och i morgon med bilder på julklappar, saker jag köpt i Thailand och på en fotobok som jag beställde hem lite innan jag åkte iväg. Den kom när vi var borta så fick se den först när jag kom hem och blev jättenöjd! Den var jättefin! Så hade tänkt visa er det men nu har min kamera lagt av och vill inte alls sammarbeta. Har ett pokerface på utsidan men på insidan freakar jag out. Hur ska jag klara mig utan min kamera!? Det vill inte funka att stoppa i minneskortet och jag vet inte vad jag ska göra! :(:(:( De senaste dagarna har jag i alla fall hunnit gå på stan med både Hanna och Nathalie och igår kväll sov jag och Nattis hos Hanna. Kom hem idag runt 6 och nu är jag själv hemma så hade tänkt sätta på någon film. Ni får ha en bra kväll så hörs vi senare. (Förhoppningsvis får jag kameran att fungera igen..!)
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?