Nobody gets her around here
Publicerat den

Ledsen för dåligt uppdaterande men jag har fortfarande inte fått igång min kamera and it's killing me seriöst. Klarar mig inte utan den vet inte vart jag ska ta vägen började gråta och allt. Har så mycket ångest så ni förstår inte :(:(:( Pratade med pappa och han ska försöka hjälpa mig men annars får jag väl skicka in den på lagning eller helt enkelt köpa en ny... Jag hoppas på det bästa! I morgon då? Har ingen aning alls vad jag ska göra för han jag skulle träffa kan inte längre. Ska försöka hitta någon att vara med eller hänga på någon någon stans. 
 
Tittade på filmen The perks of being a wallflower i morse när jag vaknade. Åh så bra den var, rekomenderar! Ha en bra dag och ett Gott Nytt År om jag inte hör av mig innan dess! 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?